Padrins i padrines d’escola

Els nens i nenes de sisè, enguany esdevenen els padrins i les padrines d’escola dels més petits. Amb l’objectiu d’ajudar els més petits de l’escola a fer-se-la seva i sentir-se a gust i acollits, l’alumnat de sisè ha elaborat un petit regal pels companys i companys de P3 i P4, que simbilitza la seva nova relació padrins/es-fillols/es.

A partir d’ara, els més petits podran demanar ajuda als més grans i, aquests, podran baixar a infantil per compartir els seus aprenentatges i les seves experiències, però també per jugar i gaudir plegats!

Les tutores de sisè.