UDI DALÍ

Aquesta UDI és fruit de diversos factors:
1– La voluntat com a centre de treballar de manera globalitzada les àrees.
2- La presentació de projectes a l’alumnat que els resultin motivadors i alhora que la seva finalitat sigui un producte concret.
3- El compromís de desenvolupar els continguts clau que permetin assolir les competències bàsiques a tot l’alumnat.
4- El respecte als diferents ritmes d’aprenentatge durant el desenvolupament de la UDI.
5- El coneixement del pintor que representa a l’aula de primer, dins el projecte que l’escola té per a fomentar el coneixement d’artistes amb renom.

Desenvolupament de la UDI:
Es basa en la formulació d’un repte a l’alumnat: muntar un petit museu sobre Dalí en un espai de l’escola.
Cal pensar, concretar i prendre acords sobre molts aspectes: Què és un museu?, Com són els museus?, Què hi ha?, Què volen que hi hagi en el nostre museu?, Quí és Dalí? …

PLA DE TREBALL                                                                                     AUTOAVALUACIÓ AL FINAL DEL PROCÉS

VIDEOS:

“ELS RELLOTGES”                                           “EL PEQUEÑO DALÍ”

“OBRES D’EN DALÍ”                                                   “PUZZLES PER FER”