Tallers interactius

Tornem a posar en marxa els tallers artístics i tecnològics als quals esteu convidades totes les famílies de Cicle Superior.

Enguany continuem amb la proposta de tallers interactius els divendres a la tarda. Podeu passejar per les aules de cicle superior i escollir el taller que més us agradi: Com Wallace i Gromit (figuretes de plastilina), La segona vida de les pedres (decoració de pedres amb pintura), Programem amb Scratch (programació robòtica), Geoart (escultures en 3D amb figures geomètriques).

Aquests dos últims divendres hem escalfat motors amb tallers plàstics proposats per l’alumnat. Us deixem un petit tastet!

Les tutores de sisè.