SORTIDA DE DIJOUS GRAS: EXPLOREM L’ENTORN!

Hola pares i mares de 4t!

El dijous 11 de febrer els alumnes de Cicle Mitjà vam fer una petita excursió pels voltants del cementiri d’Esparreguera. L’objectiu de la sortida era divertir-nos, perquè era Dijous Gras, i aprendre a orientar-nos.

Abans de començar, els alumnes de 4t vam fer grups de 5 i les mestres ens van donar una carpeta amb un full d’activitats i una brúixola. A cada grup hi havia un pare o mare de la classe que ens acompanyava i ajudava. Una de les activitats que havíem de fer era buscar plantes com el romaní i la farigola i agafar-ne una mostra; una altra, ens feia utilitzar la brúixola per orientar-nos, en aquesta vam necessitar l’ajuda de la mestra! Més tard, vam fer una altra activitat que era fer-se una foto amb un ametller florit, va ser bufar i fer ampolles perquè a la zona n’hi havia molts! Quan vam acabar la feina, sobre les 11h, vam anar a esmorzar botifarra d’ou o truita i vam anar a jugar una miqueta a l’esplanada del cementiri abans de tornar a l’escola.

Per finalitzar, ens ha agradat molt fer aquesta sortida pel paisatge que hem vist i perquè hem après a orientar-nos per no perdre’ns i saber trobar algunes plantes. Aquesta excursió ens ha cansat una mica però ens ha divertit molt!

Article adaptat dels escrits realitzats pels alumnes de 4t

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *