Projecte de cicle: l’hort

Hola famílies!

Durant aquest curs cicle mitjà és l’encarregat del treball a l’hort de l’escola. Per portar-lo a terme comptem amb l’ajuda de David, un avi de l’escola.

En aquest espai aprendran les tasques relacionades amb l’hort alhora que gaudeixen i en tenen cura.  El que es pretén és donar vida a l’hort i aproximar als alumnes al coneixement de treballs i tècniques que aquest requereix, establint un contacte directe i manipulatiu amb elements com la terra, les llavors, l’aigua, els adobs… així com amb les diferents eines.  Treballant d’aquesta manera, més propera i experimental,  donem l’oportunitat que els nostres alumnes puguin resoldre diferents curiositats sobre coneixement del medi i  aprenguin d’una manera molt més significativa.

A  més a més,  a partir d’aquest projecte  potenciem valors com el respecte cap a la natura, la sostenibilitat, la millora d’hàbits alimentaris i el treball en equip.

Aquí us deixem un recull d’imatges perquè gaudiu del treball realitzat!