Programa d’innovació pedagògica STEAMcat

La nostra escola ha estat seleccionada per a participar en el programa d’innovació educativa STEAMcat.

A partir d’aquest curs i en un període de 3 anys, 20 escoles de tota Catalunya hem estat escollides per a desenvolupar el nostre projecte STEAM, que té com a finalitat  potenciar l’interès dels infants d’infantil i primària cap a les ciències, la tecnologia i les matemàtiques.

Els objectius principals d’aquest programa d’innovació educativa són:

• Millorar l’habilitat per entendre i interpretar un món cientifictecnològic i matemàtic.
  • Millorar la percepció social de les àrees STEAM.
  • Millorar l’actitud personal cap a l’aprenentatge de les àrees cientificotècniques i matemàtiques.
  • Incrementar l’aplicació de metodologies d’aprenentatge transversal, generadores i vehiculars de coneixement compartit entre els diferents àmbits científic, tecnològic, artístic i matemàtic que fomentin el pensament crític i la creativitat.
  • Augmentar les vocacions cientificotecnològiques i matemàtiques especialment en dones i contextos socials desafavorits.