Participació en el programa STEAM Cat

Aquest curs a l’escola hem presentat la sol·licitud per participar en el Programa STEAM Cat, d’ús de les ciències (Science), les Tecnologies, l’Enginyeria, les Arts i les Matemàtiques en les metodologies de treball del centre.

Hem preparat amb algunes i alguns alumnes i famílies un petit vídeo introductori, que compartim amb vosaltres a continuació.

Us oferim també un enllaç a la web dedicada al programa dins de la Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya.

Us anirem informant de les novetats referents a aquest programa quan les anem rebent.

Programa STEAM Cat