Ja tenim nous pagesos i pageses!

Fa dues setmanes que els nens i les nenes de 3r han agafat el relleu dels seus companys/es de 4t per encarregar-se de l’hort de l’escola.

El primer dia van conèixer en David, un avi de l’escola que és expert en horticultura i que els acompanyarà durant les sessions d’hort. Ell els hi va ensenyar les diferents eines amb les quals treballaran aquest espai i també van aprendre els noms de totes les hortalisses i arbres fruiters que hi ha, van quedar ben sorpresos de tot el que hi havia plantat! A més a més, en David els va explicar algunes curiositats que els hi va impactar, sabíeu que si matem a les abelles en 7 anys la humanitat s’extingiria?

L’alumnat de 3r s’està mostrant molt atent i amb ganes de treballar i seguir aprenent sobre aquest espai verd de l’escola. Tot seguit us deixem algunes fotografies que ho demostren: