Donem la benvinguda als nous pagesos de l’escola!

Ja fa dues setmanes que els i les alumnes de 3r s’han iniciat en la seva tasca com a agricultors de l’hort de l’escola i han pogut conèixer en David, un avi de l’escola que és un expert en temes d’horticultura. A més a més, també han començat el seu “Diari de l’hort” on aniran expressant idees, pensaments i reflexionant sobre el seu aprenentatge durant les sessions realitzades.

Algunes de les emocions que van sentir el primer dia van ser nervis i il·lusió perquè ja feia temps que esperaven poder fer aquest càrrec tan important. En finalitzar l’estona d’hort, alguns van sentir-se cansats, no s’imaginaven que la tasca del pagès fos tan dura! Però, a la vegada, alguns van sentir-se satisfets per a poder fer-la.

També es van quedar sorpresos dels tipus d’eines diferents que s’utilitzen per treballar l’hort i del forat tan profund que s’ha de fer per plantar un mandariner, quina feinada!

Amb el temps, els infants aniran descobrint nous aprenentatges, resolent dubtes i curiositats, etc. que aniran consolidant gràcies a l’esforç realitzat i a la satisfacció de veure com aquesta feina dona els seus fruits.

Aquí teniu algunes imatges d’aquestes primeres sessions d’hort: