Bicicletada 22-23!

El passat divendres 17 de març, l’alumnat de 5è i de 6è va gaudir d’un passeig en bicicleta pel nostre poble acompanyats de mestres i de la Policia Local.

Vam fer quatre itineraris diferents: a les pistes de Can Comelles, a la zona de pícnic  de Can Roca, a les pistes del Barri Font i a les de la Plana.

En arribar al nostre destí, cada grup va descansar i esmorzar per després practicar jocs i esports diversos. Un cop acabada l’estona d’esbarjo,vam tornar a l’escola tots els grups junts. Quina emoció!

Per dinar, tots els nens i les nenes, i també les mestres i el mestre d’EF, es varen organitzar amb grups per compartir els àpats que havien preparat a casa, quina bona pinta que feia tot! En acabar el dinar, vam passar una bona estona al Parc de la Vila.

Va ser una jornada molt intensa però els objectius plantejats van assolir-se positivament i gaudint molt de l’activitat.

Volem felicitar tant als ciclistes com a les famílies per l’esforç dedicat tant a les sessions d’Educació Física, on havíeu de portar les bicicletes, com en la preparació d’aquests deliciosos plats que ens van fer retornar l’energia, estaven per llepar-se els dits!

Si cliqueu la següent imatge, podreu veure un muntatge de vídeos i fotografies sobre la jornada: