Beques menjador 20-21

Benvolgudes famílies,

Us informem que del 4 al 17 de juny s’ha obert període de sol.licitud telemàtica d’ajuts de menjador escolar per al curs 20-21.

Com es fa?

La sol·licitud es realitzarà de forma telemàtica, amb mòbil, tauleta o ordinador.

I si no tinc cap mitjà electrònic per fer la sol·licitud?
Aviseu-nos i des de ajuntament es posaran en contacte amb les famílies que no disposen de cap mitjà electrònic per tramitar la sol·licitud. Aquest procés es realitzarà entre el 18 de juny i el dia 3 de juliol.

Com fer la presentació de la sol·licitud telemàtica?
Disposeu d’una guia detallada en la pàgina web del Consell Comarcal,  www.elbaixllobregat.cat
Un cop complimentada la sol·licitud i revisada amb el botó d’enviar es finalitza el tràmit, i rebreu un missatge en el teu correu electrònic amb una copia de la sol·licitud que heu presentat. Haureu de guardar aquest copia on consta el vostre número d’expedient.

Quins documents necessito per omplir la sol·licitud?
Per començar i registrar-te:
– El teu DNI /NIE físic (el del pare, mare o tutor que demana l’ajut de menjador)
– Un correu electrònic

Per continuar complimentant la sol·licitud:
– El numero IDALU del nen/a (si no el tens trobes, demana’l a l’escola).
– El numero DNI/NIE/de tots els membres de la unitat familiar que convisquin al teu domicili
– Si has rebut una subvenció de lloguer, l’import mensual.
– Si tens una pensió d’aliments, import mensual

He de complimentar dues sol·licituds si he de demanar dues beques per dos fills o filles?
No, en la mateixa sol·licitud es pot demanar l’ajut de menjador dels germans/es.

FAQS

BASES-beques-menjador-2020-2021-telematica