Benvolgudes famÃlies,
Us informem que del 4 al 17 de juny s’ha obert perÃode de sol.licitud telemà tica d’ajuts de menjador escolar per al curs 20-21.
Com es fa?
La sol·licitud es realitzarà de forma telemà tica, amb mòbil, tauleta o ordinador.
I si no tinc cap mitjà electrònic per fer la sol·licitud?
Aviseu-nos i des de ajuntament es posaran en contacte amb les famÃlies que no disposen de cap mitjà electrònic per tramitar la sol·licitud. Aquest procés es realitzarà entre el 18 de juny i el dia 3 de juliol.
Com fer la presentació de la sol·licitud telemà tica?
Disposeu d’una guia detallada en la pà gina web del Consell Comarcal,  www.elbaixllobregat.cat
Un cop complimentada la sol·licitud i revisada amb el botó d’enviar es finalitza el trà mit, i rebreu un missatge en el teu correu electrònic amb una copia de la sol·licitud que heu presentat. Haureu de guardar aquest copia on consta el vostre número d’expedient.
Quins documents necessito per omplir la sol·licitud?
Per començar i registrar-te:
– El teu DNI /NIE fÃsic (el del pare, mare o tutor que demana l’ajut de menjador)
– Un correu electrònic
Per continuar complimentant la sol·licitud:
– El numero IDALU del nen/a (si no el tens trobes, demana’l a l’escola).
– El numero DNI/NIE/de tots els membres de la unitat familiar que convisquin al teu domicili
– Si has rebut una subvenció de lloguer, l’import mensual.
– Si tens una pensió d’aliments, import mensual
He de complimentar dues sol·licituds si he de demanar dues beques per dos fills o filles?
No, en la mateixa sol·licitud es pot demanar l’ajut de menjador dels germans/es.
Comentaris recents