La música de la infància

Bon dia!

Ja fa uns quants dies que no ens veiem, ni a l’escola ni pels carrers. Durant aquests dies que no anem a l’escola, segur que heu tingut estones per jugar, per llegir, per descansar, per escoltar música i per fer moltes altres coses.

Per a aquells de vosaltres que us comenceu a avorrir i ja no sabeu què fer per passar les hores i els dies, us enviem una proposta musical anti-avorriment.

Parlant d’escoltar música! Què us semblaria convertir-vos en entrevistadores i entrevistadors! Podeu crear el guió d’una entrevista per preguntar als de casa (mare, pare, germanes o germans…) quines són les seves cançons que li recorden a la seva infància.

Aquí us deixem una guia orientativa per fer l’entrevista, però la podeu fer com més us agradi:

• Bon dia! Avui entrevistem en Pep. Com estàs Pep?
  • Ens podries dir quines són les cançons que et recorden la teva infància?
  • Recordes algun grup de música o algun/a cantant que t’agradés molt? I avui dia, encara canta?
  • Són cançons de dibuixos animats?
  • I quina d’aquestes t’agrada més?
  • Segueixes escoltant aquestes cançons?

Una vegada tingueu el guió fet, ja podeu enregistrar la vostra entrevista.

Graveu-la des del telèfon mòbil o tauleta d’algun gran de casa, amb l’ordinador…

Si voleu, podeu fer-vos una foto amb la persona entrevistada i la podeu enviar al correu perepuig@escolalesroquesblaves.cat i així les podrem compartir d’alguna manera.

Molts ànims i una abraçada ben forta. Us trobem molt a faltar!!!