SORTIDA A LES ROQUES BLAVES

El passat dia 28 d’abril, els alumnes de 1r vam anar d’excursió a passejar i observar rastres de la fauna que habita a l’entorn que dona nom a la nostra escola: Les Roques Blaves!

Prèviament, vam parlar a l’aula quina fauna treballaríem en concret (els mamífers i les aus) i vam començar a fer hipòtesis sobre quins animals podríem veure o quines pistes ens deixarien pel camí…

Vam gaudir molt caminant, observant la natura i fins i tot vam tenir una estona per construir cabanes!

Durant aquest setmana, cada infant ha escollit l’animal amb el qual es vol fer expert i estem realitzant una cerca d’informació ben àmplia i enriquidora per poder exposar a la resta de companys els trets característics dels animals (com són, de què s’alimenten, com es reprodueixen, on viuen, curiositats…).