SETMANA LITERÀRIA DE SANT JORDI

En tornar de les vacances del segon trimestre,  els infants de Educació Infantil i de Cicle Inicial han realitzat diverses activitats relacionades amb San Jordi.

Així cada nivell ha participat en el certàmen literari de l’escola presentant diverses obres literàries de diferent nivell de dificultat i de cada classe han hagut unes obres premiades durant els Jocs florals que els hem gaudit durant el matí del divendres 22 d’abril.

També  els alumnes dels dos Cicle han realitzat tallers artísitics amb propostes diferenciades on han pogut escollir aquella que més els agradava. Els  alumnes d’Infantil, han pogut rebre l’ajuda i interactuar durant la sessió de tallers amb alguns familiars voluntaris.

El dijous 21 d’abril   una divertida contacontes , anomenada Petra  ens ha explicat la seva peculiar  versió de la llegenda de Sant Jordi. Hem rigut força amb els seus invents i provocacions, ens ha fet participar cantant i ballant al ritme de cançons molt conegudes.

Per últim el divendres per la tarda els infants de EI3, EI4 i EI5 han vist  la representació teatral  de la llegenda de Sant Jordi, per part de les mestres d’Infantil.  A alguns, sobretot als més petits del Cicle , els ha causat  impressió  trobar-se a les mestres caracteritzades de drac, de princesa,  de cavaller Sant Jordi, no s’ho esperaven…!

Ha estat una setmana curta, però intensa, tot i així pensem que els infants l’han viscut amb motivació donat tants estímuls  que han anat rebent.

Us posem algunes fotos perquè us féu una idea…