ACTIVITAT DE TANCAMENT UDI NO SÓN BITXOS!

Al llarg del procés d’aprenentatge de la Unitat didàctica integrada “No són bitxos!” del tercer trimestre del curs d’I4, els infants han pogut conèixer, analitzar, memoritzar i aprendre vocabulari i significat de diferents textos literaris relacionats amb la temàtica de la UDI.

Com activitat de tancament els alumnes vam voler fer un acte de difusió a les seves famílies i les vam convidar el passat dilluns dia 19 de juny i van fer un recital de diferents poemes, endevinalles i cançonetes.

Us compartim el vídeo per tal que aquelles persones que no varen poder assistir aquell dia us en féu una idea. Tot va ser molt senzill, però pensem que va la pena posar als alumnes en aquest tipus de situacions socials perquè vagin acostumant a perdre certes emocions i així poder compartir moments escola-família. esperem us agradi.