Sortides de Camp a 6è

Aquests darrers dies l’alumnat de 6è, immersos en la UDI Sparagaria, el naixement d’una vila, i prenent com a referència el testament que va deixar Guillem, senyor d’Sparagaria, ha sortit de l’escola per visitar aquells vestigis propis de l’edat mitjana que encara avui dia es conserven, en major o menor grau, en el nostre municipi, com ara Santa Maria del Puig, les restes del Castell d’Esparreguera i Sant Salvador de les Espases. També vam realitzar una sortida per la vila acompanyats de la Rosa M., arxivera municipal, que ens va mostrar i explicar dades històriques de l’època estudiada prenent com a referència els carrers on vivim i per on passegem habitualment.