Som Filoescola

Durant el curs passat les mestres de l’escola vam estar duent a terme una formació específica en Filosofia a l’Educació Infantil i Primària a càrrec del Grup IREF (Grup d’Innovació i Recerca per a l’Ensenyament de la Filosofia). El nostre Projecte educatiu (PEC) i aquesta formació ens han dut a formar part com a claustre i com a escola del Projecte Filoscola

Aquest projecte pretén, en general, desenvolupar les capacitats cognitives dels/les alumnes de l’escola a través del pensament i el raonament filosòfics, a més de promoure l’intercanvi d’experiències i d’emocions entre ells/es mitjançant l’escolta activa i el llenguatge filosòfic, entre molts altres objectius relacionats.

El grup impulsor posa a disposició de la comunitat educativa una sèrie de recursos emmarcats en unes programacions ben planificades i definides que fan que els alumnes de l’escola vagin entrant de mica en mica en aquest món de la filosofia des de les experiències viscudes i compartides a l’aula.

Si voleu tenir més informació, podeu visitar la web del Grup IREF referent al projecte.