SOM CONGRESSISTES!

El passat dimecres 1 de març, ens vam convertir en autèntics congressistes!  Qui ens havia de dir que, tan petits com som encara, podríem gaudir d’una experiència tan enriquidora participant en el 7è Congrés de Ciència a L’Escola! A l’Auditori de la Casa de Cultura de Martorell vam presentar el nostre Treball d’Investigació sobre el dia i la nit i vam poder explicar i compartir tot el procés i la feina feta. Estàvem molt contents i contentes perquè va ser un matí diferent, d’allò més emocionant.

Volem agrair al CRP de Martorell l´oportunitat  que ens ha brindat, de poder  compartir la nostra experiència i sobretot, d’escoltar  i enriquint-nos de les d’altres escoles; vam aprendre tant en un matí!