SETMANA DE SANT JORDI LA PEDRERA

Durant aquesta setmana, els infants de la Pedrera, hem realitzat diferents activitats culturals.

La primera activitat que van realitzar els infants va ser la creació d’una part del conte. Cada infant va escriure i dibuixar una imatge del conte de Sant Jordi, alguns infants van canviar el conte, és a dir, la princesa no era salvada per Sant Jordi, si no que Sant Jordi era salvat per la princesa o que el drac es va quedar mirant la princesa perquè no volia menjar-se res.

La segona activitat que vam fer, van ser els TALLERS DE SANT JORDI amb la col·laboració i ajuda de les famílies.

Una de les altres activitats, que ens va agradar molt, va ser escoltar el conte que va narrar la Petra. El conte de SANT JORDI.

Una de les últimes activitats va ser el certamen literari, on vam veure, escoltar i exposar les diferents creacions literàries. I per la tarda vam gaudir de la representació de les mestres del conte de Sant Jordi.

CLIQUEU A LA IMATGE

US PORTARÀ A DESCOBRIR TOTES LES ACTIVITATS