Sant Jordi ja és aquí!

Durant aquesta setmana de la diada de Sant Jordi l’alumnat de sisè ha anat duent a terme diferents activitats relacionades amb la poesia com, entre altres, la creació en grups cooperatius de diferents versos, la il·lustració de les emocions que els ha transmès el fet d’escoltar alguns poemes, la invenció de flors que descriuen sentiments o la creació d’un poema propi pel certamen dels Jocs Florals d’enguany deixant volar la seva imaginació. Així mateix, durant el divendres 21 d’abril van participar d’un parell de tallers on van crear uns imants i uns guarniments amb temàtiques de Sant Jordi.

Us desitgem per diumenge una bona diada a tothom!

sant jordi archivos - Centro de Jardinería Sánchez - Garden center  Barcelona (Fontpineda - Pallejà)