Robolot

El passat divendres els nens i nenes de 4t van anar al Robolot d’Olot, una fira de projectes educatius i de robòtica.

Allà van exposar el treball d’investigació del forn solar i van explicar les caixes de llum dels treballs d’investigació de l’escola. Van assistir experts de robòtica d’arreu d’Europa i els nostres alumnes van explicar molt bé tot el que hem fet a l’escola.

També van visitar la fira i van poder conèixer projectes d’altres escoles i van jugar amb les diferents propostes que hi havia.

L’experiència ha sigut molt bona i han gaudit molt de poder compartir allò que fem amb altres escoles.

A continuació teniu un vídeo amb un recull d’imatges de la fira.