REPTE “FEM TURISME AL BAIX LLOBREGAT” I RECOMANACIONS (DEL 8 AL 14 DE JUNY)

Bon dia nens i nenes,

Aquí us deixem el repte de la setmana: una activitat amb la qual volem que viatgeu per la comarca per tal de descobrir un grapat d’activitats riques i diverses que podeu fer i sense haver de desplaçar-nos molt lluny de casa. Us hi animeu? Ver las imágenes de origen

REPTE 11 TURISME AL BAIX LLOBREGAT

Aquest repte ha de ser enviat al nostre correu abans del 15 de juny.

Com que el repte d’aquesta setmana inclou diferents activitats d’àmbit diferents: lingüístic, artístic, de coneixement del medi social, etc. Em cregut convenient posar-vos menys recomanacions perquè pensem que el repte és prou complex i entretingut. A més a més, us recordem que heu d’enviar-nos l’autoinforme abans del dia 10 de juny.

Aquí teniu les recomanacions:

•  Àmbit lingüístic

Anglès: La Sara us envía una petita feina de gramàtica.

Grammar 3r

Castellano: continuar con la lectura del libro de Charlie y la fábrica de chocolate. Si ya lo habéis terminado, os animamos a que nos enviéis un pequeño texto escrito o oral con vuestra opinión sobre el libro, los personajes, las escenas que mas os han gustado…

• Àmbit matemàtic

Continueu repassant les taules de multiplicar així com les divisions. Us deixem una fitxa ben senzilla per repassar el concepte de divisió:

APRENC A DIVIDIR

•  Ed. física

Aquí teniu l’activitat proposada per la Núria:Ver las imágenes de origen

DIANA

• Àmbit artístic: música

En Pere us proposa fer de cantants! Vol que escolteu la cançó “Escriurem” d’en Miki Núñez i que us graveu cantant algún trosset de la cançó, ho podeu fer sols o en familia. US deixa l’enllaç de la cançó original i també la cançó instrumental perquè pugueu cantar a sobre sense que es sentí la cançó original.

Amb tots el vídeos que li arribin de tots els nens i les nenes de l’escola vol fer un muntatge musical i artístic ben bonic. Us animeu a col·laborar?

Original:

Instrumental:

Per acabar, us deixem la planificació setmanal i l’autoavaluació:

PLA DE TREBALL I AUTOAVALUACIÓ (1)

Una abraçada.

Ana anagonzalez@escolalesroquesblaves.cat