RECOMANACIONS I REPTE: SETMANA DE ST. JORDI (del 20 al 26 d’abril)

Nens i nenes de 3r,

Aprofitant que dijous és la Diada de Sant Jordi, moltes de les activitats que us proposem per fer aquesta setmana veureu que tenen relació amb aquesta festivitat. La nostra intenció és apropar i viure aquest bonic dia, que sempre celebrem a l’escola, des de casa.

Primerament, us deixem el repte setmanal. Aprofitant la setmana literària de Sant Jordi, us fem convertir-vos en escriptors de faules. La tasca ha de ser entregada abans del 27 d’abril:

REPTE 5 ESCRIPTORS DE FAULES

Tot seguit, us deixem diferents recomanacions:

Àmbit lingüístic:

• Aprofitant la Diada, volem que ens feu arribar un document amb una fotografia o vídeo amb el vostre llibre preferit i que ens expliqueu, breument, perquè el recomanarieu als vostres companys/es de classe. Les propostes que ens feu les penjarem al bloc a finals de setmana.
  • La “Teacher Sara” us envia una activitat per practicar la lectura i escriptura en anglès, ens podeu enviar la feina al nostre correu i li farem arribar: reading-practice-hanukkah-worksheet

Àmbit matemàtic:

Àmbit de Coneixement del Medi

Àmbit artístic: plàstica
Us animem a decorar els balcons i finestres de casa amb roses de St. Jordi, us deixem diferents propostes. Aquesta és una iniciativa que es durà a terme des de diferents centres educatius del poble.

Àmbit artístic: música

El Pere us fa arribar una cançó que explica una versió alternativa de la llegenda de Sant Jordi.

Ambäukatunàbia: “La llegenda de Sant Jordi” – https://www.youtube.com/watch?v=WXM3Nw_tJ1E

Escolteu-la amb atenció fins al final i noteu quins canvis fan els diferents personatges i com gira la història. Seríeu capaços de fer-ho vosaltres també? Podeu provar-ho amb la mateixa història de Sant Jordi o, si teniu altres idees, també amb algun altre conte o història. Penseu en quin punt de la història original comença el vostre final i escriviu-lo a partir d’allà.

No cal que sigui amb música, tot i que si algú s’hi anima… segur que estarà tant o més bé encara!!!

Estarem esperant a veure amb què ens sorpreneu.

Àmbit d’Educació Física

Com ja sabeu, ens podeu anar enviant correus per explicar-nos o mostrar-nos fotografies del que esteu fent aquests dies, ja sigui de l’escola o no. Si no ens dieu el contrari, entenem que ens doneu permís per penjar les fotos i les tasques al bloc per mostrar-ho a la resta de companys.

Una forta abraçada i bona setmana!

Ester  estervilaseca@escolalesroquesblaves.cat (3rA)

Ana anagonzalez@escolalesroquesblaves.cat (3rB)