RECOMANACIONS D’ESTIU

LES VACANCES JA SÓN AQUÍ, I L’ESTIU ÉS MOOOOLT LLARG! SEGUR QUE FAREU MOLTES COSES DIVERTIDES, GAUDIREU DE LA FAMÍLIA, DE LA PLATJA I LA PISCINA, D’UN BON GELAT…. I  BEN SEGUR QUE PODREU TROBAR ESTONETES PER FER ACTIVITATS  PER NO OBLIDAR TOT ALLÒ QUE HEU APRÈS AQUEST CURS. EN AQUEST ARTICLE US DEIXEM UNES QUANTES PROPOSTES QUE US ANIMEM A FER A ESTONETES.

MOLT BON ESTIU!

ÀMBIT MATEMÀTIC

Activitats per fer on line (cliqueu la imatge):

Activitats per imprimir:

També podeu continuar practicant amb l’aplicació  bmath del programa Innovamat: https://www.bmath.app/ca/app/?utm_source=email&utm_medium=emailing&utm_campaign=recomendacionesverano

Com bé sabeu aquesta aplicació compta amb un algoritme adaptat a cada nen/a i les famílies podeu fer el seguiment del vostre fill/a. Podeu trobar una versió gratuïta i una altra de prèmium.

ÀMBIT LINGÜÍSTIC

Llengua catalana i castellana

Activitats per fer on line:

Comprensió lectora per imprimir:

Llengua anglesa

A continuació teniu un seguit de recomanacions perquè continueu practicant i aprenent en anglès.

• Mirar els vídeos de hihokids.
  • Mirar pel·lícules o dibuixos animats en anglès.
  • Llegir i escoltar llibres en anglès que us agradin i que siguin adequats a l’edat i al nivell.
  • Jugar a videojocs o apps en anglès: llistat d’apps.
  • Fer el quadernet Extra Fun! de l’escola.
  • I si podeu, viatjar i/o relacionar-vos amb nens i nenes d’altres països a la piscina, platja, parcs, poble…

HAVE A NICE SUMMER✨

ÀREA DE MÚSICA

Aprofiteu l’estiu per a cantar i ballar cançons, tocar instruments i també podeu assistir a concerts infantils per a sensibilitzar als infants i gaudir de la música passant una bona estona en família.

A més, a continuació teniu algunes propostes per a seguir treballant i aprenent molta música: