Quant sucre consumeixes?

El passat divendres 26 de maig vam tornar a celebrar la festa de l’escola, una tradició que s’havia vist alterada després de la pandèmia. L’alumnat de 6è va preparar un seguit d’experiments relacionats amb la detecció de determinats nutrients en productes de consum habitual com ara el ferro en els cereals o la vitamina C en diferents fruites i sucs comercials. També vam elaborar, amb l’ajuda de les famílies, un plafó que reflectia la quantitat de sucre present en aliments consumits a les llars de l’alumnat. Un cop acabat ens vam adonar que superem amb creus els 25 grams diaris de consum de sucre que recomana l’OMS (Organització Mundial per a la Salut). Ser més saludable està a les teves mans. Què estas disposat a fer per reduir la teva ingesta diària de sucre?

Fent clic a les següents imatges podreu veure el vídeo del ferro detectat en els cereals: