PRIMAVERA PRIMAVERA

Avui ha sigut un gran dia pels infants del Peix Cantant, les famílies entraven a l’escola per escoltar-nos cantar, i a més a més, fèiem una cosa molt difícil!!! TOCAR INSTRUMENTS DE MÚSICA.

En la classe hi havia un racó musical, on els infants es trobaven una partitura per tocar el xilòfon, ha sigut un dels racons que més demanda ha tingut.No només toquen la cançó PRIMAVERA PRIMAVERA, sinó que també experimentaven amb el só del instrument.

Tocar instruments amb infants de tres anys és una activitat molt beneficiosa i enriquidora per a ells i elles. És una activitat divertida que els permet expressar-se i explorar el món de la música de manera creativa i estimulant.

Cal destacar que l’actuació amb vosaltres, les famílies, ha sigut un moment molt agradable i important.

CLIQUEU A LA IMATGE