NOVA UDI: ¡LA TIERRA ESTÁ ENFERMA!

Amb el nou trimestre, estrenem nova UDI!

Hem començat visualitzant i analitzant el curtmetratge “La Tierra está enferma”. Tot l’alumnat té molt clar que la Terra està contaminada, són conscients que el clima està canviant però encara tenen molts dubtes sobre per què passa això i de quina manera ells poden contribuir a un desenvolupament més sostenible.

Nosaltres els animem a cercar informació sobre el tema en revistes, diaris o notícies televisives ja que serà una unitat que permetrà moltes aportacions seves per tal que vagin prenen consciència del paper important que tenen per canviar el món. Ells són el futur!

A continuació, us adjuntem els criteris d’avaluació de la UDI:

criteris d’avaluació UDI LA TIERRA ESTÁ ENFERMA

També, us deixem l’enllaç del curtmetratge i d’altres articles que hem pensat que poden ser interessants: