Maria Canals a Esparreguera

Aquesta any, Esparreguera col·labora amb el projecte “Maria Canals porta cua” que està promogut per l’associació del Concurs Internacional de Música Maria Canals de Barcelona i consisteix a posar pianos de cua a disposició de qualsevol persona que els vulgui tocar en diversos espais públics i accessibles, en un ambient agradable i festiu.

Des de l’escola, amb l’alumnat de 6è, hem aprofitat l’ocasió per anar a escoltar i conèixer de ben a prop aquest instrument. En Maurici ens han explicat moltes coses sobre el piano de cua i, fins i tot,  hem pogut escoltar la Lía de 6è B fent una petita improvisació.

🎶🎶🎶🎶🎶🎶