LA DIADA DE SANT JORDI

El passat 23 d’abril l’alumnat de 4t va celebrar la Diada de St. Jordi amb diferents activitats.

Pel matí, els nens i les nenes van elaborar roses de St. Jordi de plastilina sobre un fons de cartró. Tot i que els hi va costar una mica, van quedar unes flors molt boniques i úniques, ja que cadascú va donar-li el seu toc creatiu i diferenciat.

A la tarda, vam celebrar els “Jocs Florals” presentats pels companys de 5è i acompanyats d’uns quants alumnes de 6è que tocaren algunes peces musicals amb diferents instruments. Enguany, la tipologia textual que havien de treballar els alumnes era el conte. Els guanyadors del concurs van ser en Leo i la Mireia; els finalistes, l’Hugo i l’Enid; i els premis meritoris pel Joel i el Josué.

Des d’aquí felicitem els premiats i també a la resta de companys que van participar amb moltes ganes i ho van fer d’allò més bé.

Us deixem algunes fotografies de la Diada.