Jornades Esportives

Fa uns dies l’alumnat de 6è de la nostra escola va participar a Can Roca d’una jornada esportiva amb alumnat del mateix nivell d’altres escoles del municipi. En petits grups van realitzar un recorregut d’orientació per aquest meravellós espai natural que ens envolta per tal d’anar trobant les diferents fites amagades pels organitzadors de la cursa. L’objectiu era trobar les fites, però sobretot conèixer i compartir una estona amb companys/es que, segurament, coincidiran el curs vinent en la nova etapa que començaran.

En acabar la cursa els esperaven diferents jocs cooperatius per acabar de completar la jornada i gaudir tots plegats d’un dia ben actiu i saludable.