Ja portem dues setmanetes d’escola,després d’un retrobament emocionant per a tots sembla que tot va de moment sobrerodes. La majoria dels infants arriben i entren molt contents a l’aula amb energia i entusiasme.
Hem observat que han crescut i madurat força respecte al curs passat. Durant aquests primers dies ens hem anat situant i hem començat ja amb algunes rutines que seran habituals a l’aula i d’altres ja les anirem presentant…
Aquest darrer dimecres els infants s’han trobat a la classe una caixa sorpresa. En rotllana l’hem observat tan per fora com per dins. La capsa ha portat algunes pistes i entre tots,amb la nostra guia han anat descrivint i establint relacions . Alguns de seguida ho han associat a que potser aquella capsa ens portava “el nom de classe.” . També alguns han estat capaços de recordar l’artista del curs passat: Joan Miró i han anat fent comparacions.
Al dia següent vam continuar amb la conversa sobre el contingut de la capsa. La capsa ens havia portat també un llibre i a partir d’una de les seves il·lustracions he anat fent preguntes per veure si esbrinaven el nom… Han anat dient moltes coses que hi veien en la imatge, però evidentment costava dir el nom del personatge principal, fins que un nen del grup va dir :“ës un arlequí!!”...per fi…ja sabem qui es el personatge. Llavors sento a un altre nen que diu en veu alta ” fa malabars”. Bé ja tenim cosetes per començar i aprofundir entorn el tema. El nom de la nostra classe serà els “ARLEQUINS” i és una activitat més inclosa dins la UDI d’aquest primer trimestre “Renoi, quins artistes!”
ARLEQUINS serà un bon nom pel grup i sembla que per la seva reacció d’eufória i entusiasme els hi agrada.
Us deixem alguna foto d’quests moments col·lectius de tantes emocios i descobertes que hem anat compartint aquests primers dies:
És un nom ben curiós per a ells i que ja denota….acció i espectacle!!