I Trobada de Gegantons

Des de que hem iniciat aquest segon trimestre els nens i les nenes de la classe del Peix Cantant han estat treballant en un projecte molt especial. Enguany durant la Festa Major d’hivern en motiu de Santa Eulàlia s’ha organitzat una Trobada de Gegantons i ens han convidat a totes les escoles de la vila a participar-hi.

Com que els infants d’I3 treballaven la Festa Major d’hivern dins de la UDI “Ui! quin fred que fa”, vam ser els afortunats de poder construir un gegantó que representés l’escola i així poder participar de la trobada.

Els nens i nenes de la classe del Peix Cantant han pogut implicar-se i viure el procés de la construcció d’un gegantó que gràcies a la col·laboració de tothom qui hi ha participat, el vam poder fer ballar a la Plaça de la Pagesia el passat dissabte 10 de febrer.