GUANYADORS DEL PREMI DONES DE CIÈNCIA

El coneixement de la dona i el seu paper en la ciència és una de les inquietuds de l’alumnat de 5è. Se’n comença a parlar a partir de l’11 de febrer, el dia internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència. Tant bon punt se’ls proposa participar en el repte Casio, van engrescar-se. El repte consisteix en retre homenatge a les nostres científiques preferides amb la realització d’un pòster. Científiques de les que les “LUCIFERASES“, en especial la nostra amiga Patrícia, ja ens n’havia parlat a Treballs d’Investigació, com per exemple: Madame de Chateau, Ada Lovelace, Hedy Lamarr i Anna Mani entre d’altres.

El resultat de tots els pòsters realitzats va ser excel·lent i des de l’escola volem compartir el nostre guanyador alhora que felicitem als artistes: Júlia Càceres, Carla Ollé, Marc Iglesias i Aya Mezroui.

Guanyador al Premi Dona de Ciència