FIRAIRES PER UN DIA!

El passat dimarts 16 d’abril, al Citilab de Cornellà,  l’alumnat de 2n va participar en una  Fira de projectes, emmarcada en el programa d’Innovació  Fent per Aprendre Imaginant Globalment (FAIG) en el qual la nostra escola participa. Durant tot el matí van poder mostrar i compartir el Treball d’Investigació que han dut a terme aquest segon trimestre i explicar tot el que han après,  així com les connexions que han pogut establir amb diferents situacions de la vida.

Per les nenes i nens de la classe dels Estels participar en aquesta Fira ha estat una experiència molt enriquidora. Per una banda, van preparar amb il·lusió una bona exposició i cadascú va adoptar un rol concret que va desenvolupar de manera excel·lent (periodistes, relacions públiques, analista de dades, tècnics…); d’altra banda, van poder rebre feedback per tal de millorar el seu projecte i, a més a més, visitar i aprendre dels projectes presentats per alumnes d’altres escoles i instituts participants.

Clicant la següent fotografia teniu un video resum d’aquest Treball d’Investigació sobre el funcionament de les joguines.