Fem de fotògrafs – Sortida al CCCB

El passat divendres l’alumnat de 6è va sortir de l’escola per anar al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) i dur a terme una activitat relacionada amb la fotografia.

El taller realitzat, que portava per nom Mirar, fotografiar, llegir la ciutat!, proposava una exploració de la ciutat a partir de la descoberta creativa i reflexiva de la fotografia. Al llarg d’un matí, inspirats pel visionat previ de fotografies d’autors de referència, l’alumnat va tenir l’oportunitat de crear els seus propis projectes fotogràfics, combinant paraula i fotografia.

Us deixem una mostra de les diferents fotografies que van realitzar dins els tres marcs sobre els quals van focalitzar el tipus d’imatge a captar: l’abstracte, els espais buits o els passatges.