EXPOSICIÓ DE LES CASES MODERNISTES

Per fi va arribar el dia, dimecres dia 13 de desembre l’alumnat d’I5 va poder tancar el procés d’aprenentatge de la Udi que han realitzat aquest primer trimestre dl curs 23-24.

La Udi “Som arquitectes” ha estat un procés de diversos aprenentatges amb sentit basats en l’arquitecte Antoni Gaudí i en l’estil Modernista.

Una de les tasques per poder avaluar l’aprenentatge era  aconseguir el repte col·laboratiu de dissenyar i ornamentar una casa a l’estil modernista en grup cooperatiu i fer la difusió a la comunitat educativa.

El dimecres 13 per la tarda vam obrir les portes de la biblioteca de l’escola i vam fer una exposició a les famílies.

Cliqueu l’enllaç i podreu visualitzar una presentació de fotografies: