EXPLOREM LA FLORA DE L’ENTORN

Ara que ja està permès sortir de casa, l’alumnat de 3r ha aprofitat per passejar i explorar l’entorn natural més proper. Ja que no vam poder realitzar la sortida planificada a  l’entorn de les Roques Blaves, activitat inclosa en el projecte d’escola Apadrinem Les Roques Blaves, per tal de conèixer i analitzar la flora de la zona, vam animar a les famílies que ho fessin.

Amb l’ajuda d’una guia d’arbres, arbusts i plantes herbàcies, dels coneixements que han adquirit després d’haver investigat les plantes a fons, i amb el suport dels familiars que els acompanyaven, molts nens i nenes han après a identificar les plantes més comunes de l’entorn natural de les Roques Blaves, que també són comunes en altres zones del poble, com: l’olivera, el pi pinyoner i el pi blanc, la farigola, el romaní, la botgeta blanca, la calèndula silvestre… També han identificat altres plantes comunes a d’altres espais naturals del poble com la rosella o la ginesta.

Tot seguit us mostrem el recull de fotos que ens han enviat així com d’altres tasques que han fet relacionades amb aquesta activitat proposada. Val a dir que les tutores hem quedat al·lucinades amb els treballs que alguns alumnes han realitzat com vídeos explicatius o àlbums fotogràfics molt detallats! Us felicitem a tots el que heu participat per la feina feta!

Recull de fotos de la Sabina
Mostra de recull de fotos de l’Arnau
Recull de fotos de l’Emma
Recull de fotos d’en Nil

La Júlia ens explica de forma detallada les plantes que ha trobat. Mireu que bé ho ha fet!

Vídeo resum amb algunes fotos que ens heu enviat:

D’altra banda, tal i com us vam dir, us mostrem el rànquing de les troballes. Felicitem en Pol C. perquè ha sigut capaç de cercar totes les plantes de la guia. Ets un bon explorador!

Gifs animados de Explorador con prismáticos