Espectacle i 1a Fira de Nadal a l’escola

El passat 15 de desembre a la tarda tota la comunitat educativa va estar immersa en un ambient nadalenc i festiu. A les 15:30h l’escola va obrir les seves portes per tal que les famíles poguessin gaudir de diferents danses i cançons que els infants van representar. Un cop acabat l’espectacle musical, l’escola ,amb la col·laboració de l’AMPA i alguns ex-alumnes, va organitzar i oferir diferents activitats perquè tots els nens i les nenes, juntament amb les seves famílies, poguessin passar una bona estona junts.

Si cliqueu la següent imatge, podreu visualitzar un muntatge amb les diferents actuacions i activitats que es varen realitzar. Esperem que us agradi i us faci recordar els moments viscuts durant aquella màgica tarda.