ELS PAGESOS DE L’ESCOLA RETORNEN A LA SEVA TASCA!

Els encarregats de cuidar l’hort de l’escola, els nens i les nenes de 4t, ja fa setmanes que han reprès la seva tasca com a horticultors.

El primer dia que van anar a l’hort, els alumnes van quedar sorpresos de com havien arribat a créixer les tomaqueres, les pebroteres i les cogombreres que havien plantat durant el mes de maig. També van poder observar que alguns arbres fruiters havien donat fruits com codonys o magranes, tot i que aquests encara no estaven per collir, els hi quedaven algunes setmanes de maduració.

També van quedar bocabadats de totes les males herbes que havien crescut, l’espai més que un hort, semblava una selva! Fins i tot, quan han estat traient la malesa, han descobert algunes bledes que s’amagaven entre les plantes i que havien plantat durant la temporada anterior.

Tot seguit, us deixem algunes fotografies de la feina que han estat fent durant aquest primer mes d’escola.