EL REPTE DE LA FONT DE P5 A 6è

A la classe dels Dracs, va sorgir una qüestió:

-“Quan arribi el bon temps, podrem jugar amb l’aigua de la font?”

– Si

Però la font està una mica velleta

-Que podem fer?

Van sorgir diferents idees de qui els podrien ajudar a fer un circuit d’aigua per la font del pati. El repte seria pels nenes i nens grans de l’escola, i van escriure una carta demanant ajuda.

Van anar a 6è a entregar la carta als grans de l’escola.

Avui, 13 de febrer, s’han trobat amb els grans de l’escola, per pensar: com pot arribar l’aigua al sorral?; l’aigua es quedarà en el sorral?; quins materials necessitem?; quanta distancia hi ha entre els dos elements (font i sorral)?

S’han fet parelles ( un\a nen\a gran de 6è i un\a nen\a de P5) per dissenyar el circuit d’aigua i quanta distancia hi ha entre el sorral i la font.