Dia mundial del medi ambient

Aquest any a l’escola celebrem el Dia Mundial del Medi Ambient confinats.

L’Organització de les Nacions Unides va instituir aquesta diada per alertar sobre la degradació ambiental i donar a conèixer les necessitats de preservar i millorar el nostre medi. Se celebra cada 5 de juny des de 1974, en commemoració de la data d’inici de la Conferència d’Estocolm del 1972.

Enguany el lema escollit ha estat “És el moment de la natura”.  Els aliments que mengem, l’aire que respirem, l’aigua que bevem i el clima que fa habitable el nostre planeta provenen de la natura.

L’escola ha participat en la iniciativa d’ESenRED (Escuelas en Red), la XESC (Xarxa d’Escoles per a la sostenibilitat) i EE.VV (Escoles Verdes): “Una vacuna pel planeta”. L’activitat consistia en l’elaboració d’un mapa de les accions (vacunes) que els nens i nenes han dut a terme durant les setmanes de confinament i que serveixen per la millora de la qualitat mediambiental del planeta.

Us deixem el mapa de vacunes de la nostra escola.