CURSA D´ORIENTACIÓ

El passat divendres dia 5 d’abril, els alumnes de sisè de l´escola van poder fer una cursa d´orientació per l’espai natural de Can Roca.

Aquesta activitat tenia un doble vessant. Per una banda, van poder gaudir del que és una cursa d’orientació a la natura i per altra, fer una trobada amb tots els alumnes de sisè de totes les escoles d’Esparreguera.

Cal esmentar que l´activitat va estar preparada i portada a terme per l´Institut Daniel Blanxart d’Olesa. Els hi volem agrair la gran feina feta per part de l´alumnat del cicle formatiu i dels mestres que els formen.

Gràcies! L’any que ve volem repetir!!! 🙂