COMENCEM LA PRIMERA U.D.I DEL CURS: TEMPS ERA TEMPS…

Des de fa uns dies, els alumnes de 3r hem començat a treballar la unitat didàctica integrada: Temps era temps.

En primer lloc, els alumnes van haver de pensar sobre què creien que aniria aquesta unitat, si en sabien alguna cosa i quines àrees treballarien amb la intenció de prendre consciència sobre el que aniríem fent al llarg de la unitat i per poder contrastar-ho amb les idees que tindran en acabar la unitat. Tot i que en un principi els hi va costar una mica, se’n van sortir prou bé!

Poc a poc, els estem fent descobrir que treballarem molts aspectes i temes diferents però relacionats entre ells com: el pas del temps, el text biogràfic, l’artista de la classe, l’ús del rellotge, el temps atmosfèric, etc. Per fer-los conscients del seu aprenentatge fem molt incís en la relació dels diferents continguts i farem que experimentin i posin a la pràctica els diferents coneixements. A més a més, comentem els criteris d’avaluació i els pengem en un lloc visible de la classe perquè sàpiguen què haurien de ser capaços de fer en acabar la unitat. criteris d’avaluació

Avui, en parelles, han pensat quines evidències els fan percebre que el temps passa i han dit idees tan interessants com aquestes:

  • Quan es fa fosc vol dir que es fa de nit i que vindrà un dia nou.
  • Amb el pas del temps els cabells es tornen blancs.
  • Les plantes són petites llavors que van creixent.
  • Amb el pas dels dies la lluna canvia de forma en com la veiem. 
  • Abans no hi havien ordinadors i la gent escrivia amb una mena de teclat unit a una rodeta on es posava el paper i s’anava escrivint. 

Poc a poc, us anirem informant de les diferents activitats que faran els alumnes a classe.

Fins aviat.

Les tutores

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>