Clean Up Day

Planeta només en tenim un i l’hem de cuidar per poder gaudir-ne molts més anys. És per això que un any més des de l’escola i, en específic l’alumnat de cicle mitjà, ens sumem a la iniciativa del Clean Up Day. Per aquelles/es que no ho sapigueu, el Clean Up Day és una campanya que anima a associacions, escoles, empreses, etc., a implicar-se en la neteja de diferents espais naturals del seu entorn per, d’aquesta manera, donar resposta a problemes ambientals com els abocaments incontrolats en boscos, rius, platges… i conscienciar a la ciutadania dels nocius efectes dels comportaments incívics.

Nosaltres vam aprofitar per fer neteja del voltant de la nostra escola, des de les voreres i l’esplanada del costat de les pistes fins al cementiri. D’aquesta manera, en grups acompanyats, ens hem posat els guants, hem agafat les bosses i hem anat recollint tota aquella brossa nociva per la natura distingint-la entre rebuig, paper i cartró, plàstic i vidre. Ha sigut una feina de molta concentració i esforç, però la satisfacció de saber que hem aportat el nostre granet de sorra a la comunitat i a ajudar a millorar el planeta no ho canviem per res!