Cicle inicial a l’auditori de Barcelona

Durant aquest trimestre, els infants de cicle inicial hem treballat a música la família dels instruments de vent metall. Per poder escoltar-los en directe hem anat a l’Auditori de Barcelona a gaudir d'”Els colors del metall”, una audició didàctica on els instruments d’aquesta família es presenten i mostren els diferents tipus de so que produeixen. Hem après moltes coses interessants d’aquests instruments, com per exemple les parts que els conformen i que l’altura del so que produeix cada instrument, depèn de la longitud del seu tub.

Els protagonistes de l’audició són la trompeta, el trombó, la trompa, la tuba i el sousàfon, però a més també hem pogut escoltar altres instruments musicals com l’acordió, la bateria, la marimba i altres instruments de percussió africana.

Tenir l’oportunitat d’anar a l’auditori a escoltar aquests instruments i els músics professionals que els fan sonar, ens ajuda a conèixe’ls de més a prop i escoltar-los en directe. A més, també hem ballat i cantat les cançons que tocaven.

Per acabar el matí, hem compartit el dinar amb els nostres companys/es de cicle i gaudit d’una estona de joc al parc.

Seguim aprenent amb la MÚSICA!