CERTAMEN LITERARI DE ST. JORDI

El passat divendres 22 d’abril, l’escola va celebrar el tradicional Certamen Literari de St. Jordi on van participar tots els alumnes de l’escola.

Tots els nens i les nenes de l’escola es van esforçar molt per crear les seves obres literàries i els volem felicitar per la seva constància i dedicació.  L’acte va ser presentat per alguns alumnes de 5è i va estar acompanyat per uns quants nens i nenes que es van preparar diferents obres musicals amb l’ajuda de la Marta, la mestra de música.

Tot seguit, us deixem un recull de fotografies del certamen:

També aprofitem per presentar-vos l’àlbum il·lustrat que van crear els nens i les nenes que van participar al Taller creatiu, un taller que es va dur a terme de manera voluntària a les estones del pati durant les darreres setmanes i que va tenir molt d’èxit entre els/les alumnes de P5 fins a 6è. Esperem que us agradi (per veure el muntatge, cal clicar la imatge).

1. Miriam

Que maco. Una tradició xulissima. Enhorabona a tots els guanyadors i guanyadores i participants així com a l’escola per fer-ho possible.