Celebrem la Castanyada a Cicle Mitjà

Durant el matí del dia 28 d’octubre, els nens i les nenes de 3r i 4t van realitzar diferents tallers relacionats amb la festivitat de la Castanyada. Les activitats van ser ben diverses: en un taller van cuinar una coca de poma deliciosa que més tard van berenar; en un altre, van dibuixar i pintar bolets que ajudarien a decorar el vestíbul de l’escola i els passadissos; i, en el darrer taller, van poder escoltar la història sobre els orígens de la Castanyada i el Halloween per entendre que són festes diferents però amb les mateixes arrels històriques. A més a més, ells van ser els encarregats de decorar el vestíbul de l’escola amb fruits i elements representatius de la tardor, la Castanyada i el Halloween.

A la tarda, com ja és tradició, van anar a buscar les castanyes que havien torrat alguns pares i mares de l’escola i se les van menjar, estaven boníssimes!

Us deixem algunes fotos representatives de la celebració.