1a FIRA D’INTERCANVI DE JOGUINES

Aquest curs, des de la comissió de sostenibilitat i els delegats verds, hem portat una nova iniciativa a l’escola: La fira d’intercanvi de joguines, sota el lema “Dóna una segona vida a la teva joguina”.

Aquesta idea sorgeix el mes de març, després d’haver assistit al Fòrum d’Escoles Verdes, un espai per compartir projectes de sostenibilitat entre escoles, en el qual hi van participar els delegats verds. Aquests, van valorar positivament la proposta d’intercanvi de joguines que els va exposar una altra escola. Així que es van posar a treballar per dur-la a terme a la nostra escola.

Cada 28 de maig és el Dia Internacional del Joc i, aprofitant la data i la Festa Família-Escola, vam creure oportú per fer la nostra primera fira.

Valorem positivament la participació d’alumnes i famílies per poder dur-la a terme. Esperem que l’any que ve sigui possible tornar-la a fer!