INICIEM LA 1a UDI DE 4T: QUI DEU SER WASSILY KANDINSKY?

Els alumnes de 4t ja han iniciat la primera UDI del curs anomenada: “Wassily Kandinky”.

Però, qui fou aquest personatge?

Per despertar la curiositat de l’alumnat, vam veure el següent vídeo:

A partir d’aquí, van sorgir les primeres idees sobre què creien que aprendrien en aquesta unitat didàctica integrada:

• La vida i l’estil de l’artista.
  • Els colors.
  • Les pintures abstractes.
  • Les formes geomètriques com el cercle i les línies.

Els nostres alumnes no van mal encaminats! Durant unes setmanes treballarem les matemàtiques, la música, la plàstica, el coneixement del medi i les llengües de forma transversal per tal de conèixer la vida i l’estil d’aquest gran artista rus.

Tot seguit, us deixem els criteris d’avaluació perquè tingueu present totes les habilitats i coneixements que desenvoluparem al llarg d’aquesta UDI.

02. Criteris d_avaluació