LA NOSTRA ESCOLA HA PARTICIPAT AL DEBAT SOBRE LA MILLORA DE L’EDUCACIÓ EN EL DEBAT ARA ÉS DEMÀ ON OPINAVEN ELS ALUMNES

El passat dissabte dia 4 de març, escoles i centres de referència de tot Catalunya vam ser cridats a participar al debat Ara és demà amb una representació del nostre alumnat.

La nostra escola després de treballar a tot el centre amb els alumnes , una representació de quatre delegats i delegades van fer sentir la seva veu i la dels seus companys.

Va quedar molt clar que els nostres infants tenen criteri per opinar sobre el què els hi agrada i no de l’escola.

Al final de l’acte la consellera Sra. Meritxell Ruiz ens va felicitar i els infants , famílies i mestres que vam acompanyar vam gaudir d’un espectacle de ciència a càrrec de Dani Pérez.

Una jornada molt emotiva!ara-es-dema